KOLONIAL.CZ SE MĚNÍ, CHCE SE STÁT JEDNIČKOU PRO VELKÉ NÁKUPY

Modernější, dostupnější, přehlednější, ale také cenově výhodnější pro pravidelné zákazníky.  E-shop s potravinami Kolonial.cz, patřící do skupiny Mall Group, posouvá po takřka dvou letech na trhu svou dosavadní koncepci. Kromě korporátní identity, které nově dominuje žlutá barva, a redesignovaného webu, který doplnil již představenou aplikaci pro mobilní telefony, přinese služba také celou řadu dalších novinek. Díky nim se chce stát jedničkou pro velké zásobovací nákupy jak domácností, tak v B2B segmentu.  

Český trh s nákupem potravin online dozrál. Významně se zmenšily psychologické bariéry, které často bránily v nákupu, zákazník má zároveň jasnou představu o tom, co od služby očekává. Zvyšuje se počet pravidelně nakupujících domácností i průměrná hodnota nákupního košíku.

„Naše původní identita stavěla především na kvalitě, spolehlivosti a úslužnosti a měla za cíl odbourat základní bariéry u zákazníků, pro které byl nákup potravin na e-shopu velkým krokem do neznáma,” vysvětluje Ondřej Tomeš, marketingový ředitel Kolonial.cz změnu korporátní identity. “Dnes o tom, že potraviny objednané přes internet jsou stejně kvalitní nebo kvalitnější než v supermarketu a že příručí těžký nákup vynese až na práh kuchyně, nikdo nepochybuje. Tak jak se ve vnímání služby posunuli zákazníci, posunuli jsme se také my.”

V rámci filozofie “Jednoduše ve velkém” se bude nový Kolonial prezentovat jako nejvýhodnější místo pro pravidelné velké nákupy, a to jak pro domácnosti, tak firmy. Redesignovaný web nabídne loajalitní program, který každému zákazníkovi vrátí 2 % z hodnoty nákupu v rámci kreditů pro další objednávku. V březnu pak přibude takzvané dynamické naceňování, které bude u vybraných výrobků snižovat cenu za kus s narůstajícím množstvím. Zákazníci si tak budou moci vytvořit vlastní cenově výhodné multipacky.

“V blízké budoucnosti pak Kolonial zjednoduší a zrychlí nákupy pomocí nabídky automatického doplňování košíku v případě docházejících potravin nebo rychlých asistovaných nákupů s pomocí botů,” zakončuje Tomeš.

Kolonial nabízí 11 500 položek potravin i potřeb pro domácnost. Rozváží pro 3 miliony obyvatel České republiky a jeden milion domácností. Své zákazníky obslouží v Praze, středních Čechách, Plzni a na Rokycansku, v Hradci Králové, na Pardubicku a Chrudimsku, ale také v Ústí nad Labem a na Teplicku nebo v Liberci. Využívat ho mohou i obce podél dálnice D5 a D 10. Po dobu zimní sezony funguje možnost vyzvednout si objednaný nákup ve Špindlerově Mlýně. Pro Prahu a okolí doručí nákup v den objednávky, pro zbytek republiky pak platí pravidlo „Večer objednáte – ráno máte“, kdy nákupy dokončené do 22:00 hodin Kolonial zaveze nejdříve od 8:00 následujícího dne.